Shuuuee ♥

Helluu alla underbara läsare! ♥

Idag på morgonen så hade jag träning i två timmar, som vi alltid har på Söndagar.. =)
Vi övade på bygg och gymnastik, jag måste lära mig flickiss (stavas) snart,
handvolt kan jag, men jag har svårt att resa mig upp, haha! :PP
ajja, sen efter träningen så åkte vi hem, min kusin och mami hämtade moi :) ♥
Sen om typ några timmar så ska vi familjen på bio, vi ska se
Pirates of the caribbean 4! :D, ska bli skit kuuul.
Jack sparrow ..som han då heter på filmen är Skit Snyyygg Ju! :D
hahaha, ajja nu bjuder jag på en bild på moi :Ö ♥





Ha det gött pannkakskött! ♥


Kommentarer
Postat av: ebba

söt bild

2011-05-22 @ 17:23:31
Postat av: e.l.f Cosmetics Skandinavia

Pssst..!



Gillar du smink? Vi på e.l.f Cosmetics erbjuder bra smink till väldigt låga priser. Bla nagellack för ca 15 kr, finns i massa fina färger! :)



Just nu betalar du endast 10 kr i frakt (ord. pris ca 40 sek) samt att vi bjuder på ett lip gloss om du handlar innan kl 11.00 imorgon tisdag.

Gå in på bloggen för mer info!



Hälsningar,

www.eyeslipsface.se

2011-05-23 @ 12:55:12
URL: http://eyeslipsface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0