shoooe/amanda

hejsvejjs! <3

Ganska längesedan jag bloggade.hehe :P
men har typ inte orkat elr haft tid ni veeeet :)
ehm a, idag hade vi studiedag i skolan så vi var lediga! :D
så då åkte jag och elin till centrum och shoppade en massa kläder :D
*host* shoppaholic varning här för mig asså.
har shoppat kläder varje helg med mina bästavänner nue, så nu får jag nog ta en liten pause från det..
får se hur det går? ;). hehe, aa ehm...efter att vi varit i centrum så åkte vi hem t elin.
sen nu är jag hemma och bloggar och lyssnar på musik :),
ska strax äta och sååå

så hejsvejjs! <3

kan tyvär inte lägga upp någon bild eftersom att jag är inne på min bärbara data....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0