paow'/e

tjeeeenaa!

jag har inte bloggat så mke..
men jag har inte haft tid
duvet jag har ett liv oxå ;)

men jaaa, jag har vell inte gjort så mke,
imorrn ska jag t centrum me becca och manda

idag har jag varit i skolan , vi fick gå promenad
istället för att ha träslöjd :D
sen åkte jag och becca hem t mig
sen skulle becca på keyboard.

och efter det har det inte hänt så mke
eller juste!
jag dödade två getingar ..
jag ville inte döda dom .
men jag fick inte ut dom så jag hade inget val..

 jag fick ju fan mosa dom typ 1000000000000000 ggr ;o
fast en av dom lever fortf ..
halvlever.
jag dödade han/hon för några timmar sen ..
typ kl 16.oo

men iallafall
lite långt inlägg
och ganska tråkigt oxå.. ;p

men jaja
inte mitt fel att du läste allt i onödan
eller det va ju inte i onödan.
du fick ju veta att jag dödade 2 getingar idag :)
det va ju bra att veta!

gud va rolig jag är
verkligen..
inte så va?..

nu ska jag sluta tråka ut er..
annars kommer ni dö av tråkighet..

puss & kram skummbanan!


100 år sen typ? ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, en mening per rad :ö



jobbigt att läsa xd

2011-05-26 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0