lalalala

Helluuu! :D <3

Som ni alla vet så suger, verkligen suger jag på rubriker. så det
blev en lite könstig rubrik :P
ajja skit samma :D, idag i skolan hade vi "milen"
milen är när man springer ganska långt..typ.
Vi sprang från Rundby..tror jag skolan heter, och förbi kairo..tror jag, och sen tillbaka.
Snacka om jobbigt. Man måste ha bra kondition för det där asså.
Och det har ju inte jag, verkar det som haha! :D,
fast trots det så var jag inte sist in i mål i alla fall.
Faktum är att jag faktiskt kom trea av alla tjejer i 6:an tror jag :) <3
hehe, väldigt stolt (y) :3
Nu kollar jag på Simpsons och äter ett päron, muuumms >:3 hehe xD <3
ajja, nu har jag inget mer intressant att skriva om, så hejdå! <3



Kommentarer
Postat av: sofia<3

fiin design!<333333

2011-05-23 @ 16:44:47
Postat av: Elin

FETT GRYMMA VI VA :D <3

2011-05-23 @ 20:18:27
URL: http://eeliinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0