....../kissiee <3

shoooe bloggen,             

har varit hos min faster som fyller år idaag :D grattis lisa! <3      
vi åt en jättegod brunch där.      
ajja, nu har jag ganska tråkigt -.-..fast endå...näe..fast joo..
jag städar mitt ruuuumm. dunkar hög musik och dricker is kaffe :D <3
älska livet asså <3..ja förutom när man måste städa...
men det gör absolut ingenting när man lyssnar på¨musik ;)
ehm..a jag har börjat bli ganska aktiv här nue, bra va? :)
juste! jag har kollat in h&ms hemsida, och sett att dom har kommit ut med
sommar kollektionerna! :D...typ, hittade världens snyggaste bikinii.
så den måste jag köpa, även fast jag redan har köpt en ny tihiii :3
men jag älskar att ha mycket att välja på i min walk in closet ;) tihi njauu jag har
faktiskt en walk in closet, men den är inte så där jätte stor men den är alldelets perfekt för moi! <3
nu ska jag fortsätta med att slappa och sånt...skit fint väder oxå :) <3
men ajja nu kmr en liten städ låt ;D <3





PUSS & KRAM SKUMMBANAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0