Tjenamors! :)

Heeeeeejj! <3

Tjaba alla :), jag sov över hos paow/ella igår :D,
vi hade det fett bäst. vi var ute och mötte några små killar som ropade att dom ville ha sex med oss xD
hahaha, så vi filmade dom när dom skrek det haha :Ö:Ö, små äckliga barn :P.
ajja, sen var vi på donken och åt där typ :), sen kolla vi på film och snacka.
Sen på morgonen (alltså idag då) så vaknade jag alltid som vanligt sent :Ö, så stackars ella bella
fick vänta tills jag vaknade xD, vaknade 10 :P tycker inte det är så jättesent men sent är det jue :P
sen när vi vaknat åt vi frukost. kolla lite på tv :3, sen stack vi iväg till ICA.
köpte glass :D lol. haha :). sen påväg hem så tutade några på oss. så vi tittade dit. då
var det tre äldre killar i en "schtekar bil" som tutade åt oss xD haha läskigt.
sen när vi gick lite längre bort så kom det en till bil som tutade åt oss. det var yngre killar en dom
som tutade första gången. haha herregud vad pinsamt det var xD.
ajja, sen gick vi hem och studsade och höll på :). sen hämtade papi mig klockan 2 :(
buhu. då åkte vi hem och sånt. så nu sitter jag här och bloggar :), jag ska äta nu. grekisksallad blir det till lunch idag :)
sen efter lunchen så ska jag och mami åka iväg till färgbutiken. vi ska måla om garaget :P
ska bli fett kul :) ända sen liten så har man ju faktiskt haft lite skills i konst och sånt (y) ahah skojja :Ö
näe men nu måste jag dra! bloggar mer senare.

PUUUUSSSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0