Sleepover hos elin! ;)

Hejsvejjs alla underbara läsare! <3 idag var jag och Elin i centrum. Vi shoppade lite stuff :3, eehm jag köpte en skit snygg tröja från newyorker, en avslutningsklänning på newyorker och en tröja från h&m. Hehe, jag säger ju alltid att jag ska sluta att shoppa på ett tag, men det blir ju aldrig av :ö haha.ajja jag hade redan köpt en avslutnings klänning för ganska längesedan :ö men den här tyckte jag var lite snyggare så då köpte Mami den åt mig när hon kom för att hämta mig och Elin i centrum :p. Röd dag idag FETT SKÖNT! :D, jag är ledig ända tills måndag. Sen på tisdag börjar vi igen :p sen är det typ bara en helt vanlig vecka, ja, förutom att vi inte har så mycke läxor och sånt :pp, ajja fan vilken lång tid det tar att blogga på mobilen O.O, ehm ajja, efter att vi varit i centrum så gick jag hem till mig och Elin till sig, då packade jag mina saker o sånt :p då passade jag också på att måla €;naglarna :D hihi. Sen åkte jag o Elin och hyrde film. Vi ville först hyra sen dära 1 missed call, men så blev det inte , jag skulle seriöst pissat på mig :Ö. Så vi hyrde ist "night of the demons" sjukt bra :), typ ngn demon film ;) haha det hade ni aldrig gissat, vaaa? ;ö. Ajja, oj vad mycke jag har skrivit nu :) på mobilen också :o fett duktig jag är. Nu kollar jag o Elin på BB ( bigbrother) :) ajja hejsvejjs! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA, palla kissiemjaupaow? wnb. + ella bloggar aldrig? amanda är iallafall duktig på att blogga. roliga inlägg osv. ella, fuckoff.

2011-06-02 @ 23:05:38
Postat av: Anonym

Haha bry dig inte? Om du nu hatar Ella så mycke så behöver du ju inte läsa deras blogg? Dom får ju göra vafan dom vill? Om det är ngn som ska fucka så är det du jävla retard.

2011-06-03 @ 11:47:00
Postat av: Linn

Bra sagt där! :d

2011-06-03 @ 11:50:50
URL: http://linns.blogg.se/
Postat av: Anonym

palla skriva egen kommentar över Linn..

2011-06-09 @ 10:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0