Pust! <3

Helluuuu :) <3

Tjaaa, ja jag sa ju att jag skulle blogga igår efter att vi kom hem från det dära målar stället.
men det blev ju inte så :P. I morse när jag vaknade så åt jag frulle :3, PUCKO och en ost macka (stavas) O.O
haha, dålig man är som inte vet hur det stavas haha :Ö men något sånt tror jag :P.
ehm, efter frukosten så var jag inne på datan o chatta o sånt på FB.
Sen Skulle mami och jag börja måla ena sidan av garaget :), snacka om lång tid det tog O.O
asså herregud, kan inte fatta att det finns ett yrke som heter MÅLARE :o.
haha, jag är en sån människa som är ganska otålig. jag vill gärna att allt ska gå
ganska fort, som typ måla garaget dåe =), men när det gäller att skynda sig till te.x bussen
så tar jag det hellre lugnt :M. Lixom palla stressa till en dumm buss som typ endå alltid
kmr nån minut för tidigt eller sent? O.O
ehm, jaa först när jag skulle måla så gick det ju sådär :Ö, ganska långsamt osv...
sen gick det hur snabbt som helst för mig :D. asså inte för att skryta men...
man har ju faktiskt lite skills hehe ;)
Så sen typ när vi knr för att måla en till sida så gör vi väl det xD.
jag skulle kunna tänka mig att ta en sida nu :O.
hmm intressant inlägg va???..
Jag och papi stack iväg till centrum för att köpa present till brorsan som fyller år :D.
och till papi O.o, fast det får jag och mami göra senare när papi inte är med :)
dom är nämligen båda födda i tvillingens tecken. :) och fyller i samma månad :D..
fast det kanske man gör ifall man är samma tecken?...? O.o vet inte.
Snart ska vi äta iallafall :D, det blir grillat som gäller =). grillat kött :)
sen till efterrätt jordgubbar o glass :O. we likey likey ♥
nu har jag inge mer att skriva om så nu får ni nöja er med min bruuur snoop dogg ♥ ;*

            
               Älska låten! ♥


                    
                 PUUUUUUUUUUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra låt :p

2011-06-06 @ 19:55:43
Postat av: EMMAS

söt blogg :D

2011-06-07 @ 17:14:58
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: nadja

hej amanda! visste inte att du hade blogg ? schysst blögg iaf ;) <3 allt braa??

ps, blogga mer!

2011-06-07 @ 20:32:02
URL: http://minrumpaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga!

2011-06-08 @ 16:50:26
Postat av: nadja

svar: tack sötnoss! :D <3

2011-06-08 @ 20:02:15
URL: http://nadjasahain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0